Naše dvě potkaní holky

Tak a jsme tři, teda vlastně čtyři...

18.03.2011 21:24

Dneska nám dost z nenadání přibyla do naší potkaní domácnosti nová členka. Kamarádově přítelkyni se totiž po půl roce soužití s hlodavcem rozjela alergie a myšáka potřebovali někde udat. No a protože už dvě holky doma máme a nechtěli jsme, aby skončila jako potrava pro hada, s Jendou jsme se shodli, že dvě nebo tři potkani v baráku už nejsou zas až takový rozdíl...

A kamarád měl zrovna cestu do Brna, takže bylo vymalováno. Sice to bylo taková hurá akce typu: "Sedím si v práci, najednou telefon, že myš už je v Brně a jestli se na ni večer můžu přijít podívat (fotky se nestihly poslat, a tak kamarád uznal za vhodný, že mi myšku rovnou přiveze ukázat osobně)." No a tak se stalo.

Na potkanku jsem jukla a vypadala zdravě. Typický potkaní puberťák - enormně aktivní, už docela velká, plná energie. Evidentně je zvyklá na lidi, což je super. Dala jsem jí do klece ruku a i když bylo vidět, že se bojí a nenechala se hned vzít, hned mě začala očuchávat a olizovat. V pohodě se nechala pohladit a po chvilce už se dokonce po ruce vysápala z klece. Jen je to nezvyk, jaký to je hubeňour proti těm našim dvěma slečnám, a to obzvlášť proti Cleo. Hold ji budem muset trochu vykrmit ;)

Seznamování ale asi bude trochu obtížnější. Klec s novou myškou máme zatím v obýváku, ale naše holky byly docela vedle už jen z nových pachů. Přišla jsem k nim po pomazlení se s malou, a už tak se mohly učuchat... Cleo vypadá docela v pohodě, relativně flegmaticky. Čmuchala ke mě sice taky, ale jinak dobrý. Za to Cassi se asi cítí ohroženě, hold šéfová klece. Celá se naježila a byla celý večer dost roztěkaná. Naježení se opakovalo i když přijel Jenda a pohladil holky, malou a zase se vrátil k holkám. Pro Cassie to asi bude docela záhul, ale určitě to zvládnem.

Takže tak. Bydlíme teď u nás já, tři myšky a o víkendech (když přijede z Prahy, kde teď pracuje) i Jenda. Takže čtyři holky a chlap :)

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode